opriti playerul audio ptr. o buna vizionare

Ministerul Finanțelor Publice a scos joi seara în debatere proiectul de hotărâre de Guvern pentru modificarea şi completarea Normelor metodologice pentru aplicarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 28/1999 privind obligaţia operatorilor economici de a utiliza aparate de marcat electronice fiscale, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 479/2003.

Dar să o luăm cu începutul…

Firmele care vând bunuri și servicii vor fi obligate să treacă de la actualele case de marcat cu jurnal pe hârtie la case marcat cu jurnal electronic, racordate la sistemele ANAF, pentru reducerea evaziunii fiscale.

Termenele de aplicare, amânate de mai multe ori, sunt următoarele, la ora actuală:

  • Pentru utilizarea exclusivă a caselor de marcat cu jurnal electronic termenul comun este 1 iunie 2018, pentru firmele mari și pentru firmele mijlocii.
  • Firmele mici au termen 1 august 2018 să treacă și ele la casele de marcat cu jurnal electronic.
  • 1 august 2018  este termenul final de implementare pentru dotarea tuturor operatorilor economici cu aparate de marcat noi. Data la care se va interzice comercializarea aparatelor de marcat electronice fiscale dotate cu rolă pe suport de hârtie va coincide cu data limită la care utilizatorii au obligația să se doteze cu noile aparate de marcat, respectiv 1 august 2018.

Obligația introducerii caselor de marcat cu jurnal electronic va reveni astfel tuturor operatorilor economici care încasează, integral sau parţial, cu numerar sau prin utilizarea cardurilor de credit/ debit sau a substitutelor de numerar contravaloarea bunurilor livrate cu amănuntul, precum şi a prestărilor de servicii efectuate direct către populaţie.MAI MULTE-AICI-http://www.startupcafe.ro/taxe/case-marcat-electronic-specificatii-firme.htm

Site acreditat SEAP
---------------